dinsdag 2 maart 2010

De laatste dag voor de verkiezingen

Maandag de hele avond tot laat gefolderd. We doen ons best alle bewoners van Noord te voorzien van de nodige informatie. Ondanks dat bijn mijn partij, het CDA, het campagnebudget ongeveer een tiende van de PvdA is, hebben we toch het gevoel zichtbaar aanwezig te zijn in Amsterdam-Noord. Alle wijken bezocht, verschillende winkelcentra en nu de laatste lootjes.
Toch een dubbel gevoel bij campagnevoeren. Aan de ene kant probeer je 4 jaar lang, in mijn geval ook vanuit het bestuur, te werken aan een goed Amsterdam-Noord. Niet alleen tijdens de campagne aanwezig zijn, maar juist en vooral ook daarvoor en daarna. Tegelijkertijd besef ik me maar al te goed dat 85% van de kiezer helemaal niet weet wat er op stadsdeelniveau gebeurt en vooral stemt op basis van landelijke kwesties.
Morgen is het dan zover. Ik hoop dat er een hoge opkomst zal zijn en het resultaat een goed bestuur voor Amsterdam-Noord oplevert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten