woensdag 21 november 2012

Voordracht voor burgemeesterschap gemeente Harderwijk

Vanavond heeft de gemeenteraad van Harderwijk en Hierden besloten mij unaniem voor te dragen bij de Kroon voor het ambt van burgemeester in Harderwijk en Hierden. Wat een voorrecht en eer!
Harderwijk is voor mij geen onbekend terrein. Als kind kwam ik hier al genieten van de schepen, vis eten en nog vele andere dingen.

Afgelopen zomer hebben we de kinderen laten kennismaken met de gemeente. Zwemmen bij het Rietgorsstrand, en poedelen bij de fontein op de Vischmarkt. Dit smaakte naar meer.



Vanavond kwam er na de openbare raadsvergadering een stroom aan reacties binnen. Hartverwarmend dat je meteen kunt rekenen op zo'n warm onthaal, maar ook bijzondere woorden van mensen die we achter zullen laten in Amsterdam.
We zien erg uit naar onze komst in Harderwijk, maar dat is natuurlijk niet aan mij, maar aan de Kroon op dit moment.

Persbericht gemeente Harderwijk
Openbare raadsvergadering van gemeenteraad Harderwijk met bekendmaking

1 opmerking:

  1. Leuk kinderen horen te genieten ik woon opgelreweg 56 3843 AN HARDERWIJK

    BeantwoordenVerwijderen